úterý 6. listopadu 2012

Dvě důležité studie o Big Data

V uplynulých dnech byly zveřejněny dvě zajímavé a důležité studie týkající se problematiky Big Data. První z nich vytvořila konzultační firma McKinsey, jmenuje se Big data: The next frontier for innovation, competition, and productivity a popisuje návratnost této nové technologie na příkladech vybraných odvětví.
MGI [McKinsey Global Institute] studied big data in five domains—healthcare in the United States, the public sector in Europe, retail in the United States, and manufacturing and personal-location data globally. Big data can generate value in each. For example, a retailer using big data to the full could increase its operating margin by more than 60 percent.
Druhou studii vydala OECD a zabývá se v ní datovým provozem na internetu. Analyzuje jeho ekonomický dopad a mj. si všímá toho, že celá tato oblast se dovede v podstatě řídit sama:
A survey of 4300 networks, representing 140,000 direct exchanges of traffic, so called peerings, on the Internet, found that 99.5% of “peering agreements” were on a handshake basis, with no written contract and the exchange of data happening with no money changing hands.
Studie OECD Internet Traffic Exchange: Market Developments and Policy Challenges je stejně jako výše zmíněná studie McKinsey ke stažení zdarma a dobře poslouží jako informační zdroj všem vážným zájemcům o Big Data.

Žádné komentáře:

Okomentovat